fredag 2 januari 2009

Strange...

Ingen som läser detta kommer att fatta och ingen behöver heller bry sig. Jag skriver för att få ut mina känslor inte för att roa eller såra någon. Så läs inte detta, för du vet inte vad handlar om iaf. hahaha Att du och jag inte är "tillsammans" är en sak (visst that´s really fine with me, för ja pallar inte med förhållandeskit iaf. eller rättare sagt så pallar jag inte med tjafs och sårade känslor vilket ofta blir följden av sådant...) Men sättet du låter dina vänner tro saker e fan inte OK... Du kan inte säga att du tycker att d e helt ok sättet de gör saker på, för om du tycker att det e helt ok betyder det att du ser mig på ett sett som jag absolut inte hoppas att du ser mig på... både du och jag vet att om d här skulle gälla PH å Mr. Kusin så skulle det bli helt andra reaktioner trots att de inte heller är ett par. för det handlar om respekt. Mr. Kusin är inte världens pärla på å visa PH respekt alltid men det finns ändå outtalade regler som visar vad som är tillåtet och ej. förstår du? klart du inte förstår haha men iaf. :P Å varför ska jag jämföra oss med de 2? Kanske för att vi båda känner de båda och att de har en liknande relation. men man kan ändå inte jämföra för vi är alla 4 totalt olika unika människor. Men vissa saker kan man relatera till dem. Iaf kan jag å PH det under våra uppdateringar :P Du frågade mig senast idag om jag skrivit i min blog och sa att du tror att jag behöver den för att lätta på mitt hjärta. Du har så himmla rätt Darling det är exakt vad jag behöver. Men om du skulle läsa det här skulle det bli riktigt skumt så jag hoppas att du inte gör det. (fast samtidigt önskar jag det så du kanske förstår) Men om du läser detta så tror du nog mest att jag är psyko och förvirrad. Vilket nog är sant men iaf :P Du borde förstå men du kan ju inte förstå om jag inte förklarar, men om jag förklarar kommer du att tro att jag menar på ett helt annat sett + att bara själva grejjen med att ta upp såna här saker känns som "förhållandeskit" för mig... Varför kan man inte bara läsa varandras tankar och fungera i symbios med varandra utan att tära på varandra eller för den sakens skull vara ett par? Jag tycker om dej massor och vi har fett kul ihop, vi har grymt sex och vi kan snacka om det mesta. men varken du eller jag vill ha ett "förhållande" (bra att vi är överens iaf) Problemet e att jag har känslor för dig och då har jag svårt ibland att inte göra dumma grejjer. Ibland får ja lust å bara be dig dra åt helvete bara för att ja hellre ber dig dra än står ut med att du sårar mig. Men sen inser jag att det är en dålig plan å skippar det. Vi tjejer får för oss såna där grejjer ibland. Hellre såra än såras. fast grejen med dej e att du är en ärlig (hoppas jag) och fin kille så du förtjänar inte den behandling jag e van att ge "hundar" (haha) Jag blir bara så osäker ibland för jag vet inte vart jag har dej. (man kan aldrig veta exakt vart man har en annan människa jag vet men jag VILL kunna) Det känns som att jag är som en öppen bok och du vet exakt var du har mig medan jag inte har en aning om vad du tycker, känner, vill eller kan. Och det gör mig osäker. Känner du så? Att jag är som en öppen bok? Att jag är för på? Är jag för lätt-tillgänglig? Är jag för öppen med vad jag känner? Skrämmer jag dig? Borde vi stänga av alla känslor å bara ha kul? eller är det bra att veta lite vart man "har" varandra? Och hur är du? Har du känslor för mig? (mer än vänskap) Stänger du inne saker du vill säga? Är du rädd för att jag ska komma för nära? Vill du egentligen bara leka och är jag "vem som helst" för dej? Varför frågade du mig "vill du fortfarande inte utnyttja din "frihet"?" Är det för att du vill utnyttja din? Som jag sa till dig; varför smälla kinapuffar när man kan skjuta raketer, samt jag gillar dig, varför gå till nån annan? Om du vill vara med någon annan så är du lika fri som vem som helst det vet du. Men jag skulle uppskatta om du var ärlig nog att tala om det för mig då. Och det handlar inte om att du har skyldigheter till mig, det handlar om respekt. För "det man inte vet lider man inte av" fungerar inte enligt mina erfarenheter, för förr eller senare vet man å då känns det ännu värre att man inte har vetat medan säkert alla andra vetat och sett en som dum. Äh! jag vet inte... Jag vill bara leva och ha kul. Varför måste man tänka så mycket? Jag ska försöka sluta med det. det gör bara saker jobbiga. Nä fan nu har jag skrivit massa skit så nu börjar min hjärna bli tom i det här ämnet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar