söndag 18 januari 2009

Tjejkväll och Dirrty Di & Squirrels night out

Fredag - Tjejkväll! PH, Bell, Loppan, Sam och jag. Vin, öl, sprit och MASSA uppdateringar och tjejsnack ;)' Riktigt trevlig kväll. Skitkul att umgås med Loppan! Saknat henne massor! Sam har varit sjuk i typ en månad så hon var nykter och tog bilen, men var lika kul som vanligt :) PH a.k.a Squirrel (när hon kliar sin näsa ser hon ut som en ekorre, fett sööööt!) Va på 2009 humör :) D va en riktigt kul kväll och mycket flödande av alkohol. Lite för mycket alkohol tillslut. Jag deckade tydligen i soffan. - Så skönt när man e hemma hos sig själv med riktigt bra vänner så man kan slappna av så mycket! Bell och PH sov i min säng. När jag vaknar (bakis som fan- drack sprit) Ligger jag i en riktigt konstig ställning i soffan, går å kollar damerna i min säng. PH berättar att hon varit vaken flera timmar själv efter folket gått å jag å Bell deckat. Hon hade pratat med Mr. kusin och det hade hänt grejjer på den fronten. Efter samtalet ville PH prata och få tröst av mig så hon försöker väcka mig - inte det lättaste att väcka en full, deckad dam som mig... Jag hade tydligen mumlat något om "mmm... snart..." PH hade väntat, å tjatat men ja ville inte vakna, Hon tröttnade när hon märkte att jag låg och stönade då jag tydligen hade en sexdröm. Hahhaa jag e en riktig vän ibland jag vet! (förlåt hjärtat!) Bell kommer på att hon måste åka iväg och simma med en kompis, Hon får låna en baddräkt av mig, då jag precis flyttat å d e vinter har jag inte världens koll på mina badkläder.. Hon talade senare om att denna leopardmönstrade baddräkt liknade något från baywatch lika smal bak som fram typ :P hahahha Jag och PH sitter och har bakisdag glor på film och snackar en massa skit. Helt plötsligt utbrister PH: "fan gumman! vi ska fan gå ut ikväll!" Liksom; What?! Vetu hur bakis jag är??? Hon tjatar och tjatar, fattar att hon behöver detta efter det hon fick reda på av Mr kusin så jag försöker få mig själv att orka - samtidigt hade ja planer på å träffa Mr. M å get me some... Jag lovar att jag ska göra mitt bästa för att palla men jag måste nog vila nån timme för å palla. Bla, bla vi velar fram å tillbaks å Mr M lägger sig i å tycker inte alls att vi ska gå ut. Vi bestämmer oss iaf för att gå ut tillslut. Börjar föra lite hemma medan vi fixar oss iordning, drar oss sedan mot Söderkällarn Där e d som vanligt, nice musik, jobbiga snubbar, billig öl och ont om sittplatser. Men trevligt iaf. Vi försöker ta reda på va som händer på stan genom å mingla, detta är ganska svårt då man bara e två för då måste en hela tiden sitta kvar för att passa platserna, inte det roligaste :P Jag hittar nån dreds-latino i rökrummet, han hade ingen koll på vad som hände pratade bara på om hur nice det var i brazilien och att jag borde åka dit. (gärna , men just ikväll tänkte vi nog inte lämna stockholm asså...) PH lyckades bättre hon hörde nåt om ett reggaeställe i Hornstull, inte mer än så men det lät som en plan! Så efter Källarn stängt rörde vi oss mot Hornstull frågade oss runt och hittade tillslut. Det var Vid stranden skitnice lokaler har vart på gayfest där förut. Inget inträde och fullt röjj. :D En snubbe uppträder, riktigt grym! General Levy. http://www.myspace.com/wwwmyspacecomgenerallevy Stället va nice, folk va på bra humör, PH träffa massa folk hon kände, ja träffa DiegoJah (Diego - Yao hahaha) och Oscar Fransén. Men det var tråkigt att vi kom så sent eller rättare sagt att de stängde så tidigt :( Så när de stängde ville vi inte alls runda av kvällen vi hade ju bara börjat! vi tittade på olika alternativ och kom tillslut fram till att stureplan nog var bästa allternativet den här tiden. Så vi rörde oss dit. hamnade tillsist på Labbet. På något sett passerade vi kassan utan å betala å d va ju tur, de skulle fan ha 150 spänn för inträde! stället e mindre än min lägenhet liksom! Vi dansade och hade trevligt. Skitfolk, skitställe, det mesta va skit men har man en bra inställning å trevligt sällskap så har man alltid kul! Höll på att hamna i bråk med en brud på 110 cm dryg jävla slyna! Men nä palla! Shit va brudar kan va jobbiga ibland! Shit asså! Vi började tröttna strax innan 5 och tog första tåget hem. såå skönt å slippa nattbussen! Allt som allt underbar helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar