söndag 11 januari 2009

Så här vill jag va!

Tänkte sätta upp lite mål för saker jag vill fixa under 2009. Ekonomi: 1. Dra ner på ciggen! 2. Bli bättre på att spara. 3. Planera bättre Mental hälsa: 1. Tänka positivt och vara glad! (funkat bra ett tag nu) 2. Blogga mycket / skriva av mig 3. Unna mig saker bara för mig 4. Umgås med människor som gör mig glad 5. Sluta grubbla på saker i onödan Hälsa: 1. Dra ner på ciggen! 2. Sluta stressa! 3. Träffa Malin 4. Äta regelbundet 5. Motionera Skönhet: 1. Motionera bort onödigt fett! 2. Sola solarium 3. Ha "renoveringsdagar" minst 1 gång / Månad 4. Sluta förstöra mina naglar! Sex: 1. Bara ha sex med folk som "förtjänar" mig. 2. Vara mer osjälvisk 3. Sluta låta gammalt skit förstöra nya upplevelser Kärlek/vänskap/relationer: 1. Ha inte relationer som TAR energi bara såna som GER! 2. Inte låta konflikter ligga bara för att jag inte orkar ta tag i dom. Prata på en gång! 3. Uppskatta och ta vara på vänner ordentligt! 4. Ta det lugnt, och stressa inte fram saker - go with the flow! 5. Lär känna nya människor och glöm inte bort gamla vänner 6. Jobba på svartsjukan! 7. Undvik att tjafsa för att få action! - helt meningslöst! Jobb: 1. Kom i tiiiiiiid!!!! 2. Låt inte småsaker förstöra humöret! Någon som har tips på hur man ser till att uppfylla detta? Hittills har det gått ganska bra iaf.. :)

2 kommentarer:

  1. bravo! jag ska skriva av dig i min blogg. PUSS /Hörsel

    SvaraRadera
  2. Lycka till med allt!
    Hoppas du lyckas med dina mål tjejen!! =)
    Puss och kram

    SvaraRadera