lördag 24 januari 2009

Telefonterror... haha

Skummaste grejjen... Missat samtal från okänt nr typ 3 på natten. Jag skickar mess å frågar vem? Får ett mess av samma nr vid 04: Fest eller? Jag håller precis på å kollar upp nummret på nätet (kontantkort såklart) så ringer samma nr. Jag svarar å frågar vem det e. Han säger "d va Bullen som ringde från min tel" Jag - okej, å vem e du? - Ante -vilken Ante? -Sne Ante kanske... - Hahahahhahahahaha Sne Ante bor där jag bor å har varit kåt på mig sen jag va typ 13 år. Han kallas "sne Ante" för att hans ögon e snea. sen e hela han sne på ett annat sett.. Han är 2-3 år äldre än mig, råpundare och allmänt sjuk i huvudet. Jag har inte sett honom på många år och sist jag såg honom skrattade jag bara och gick åt ett annat håll. Till saken hör att Ante och hans kompisar under flera års tid bråkade med min dåvarande pojkvän, tror inte ens de hade något att bråka om de va bara sjuka, Ante högg mitt ex i handen och sa att han skulle göra slut med mig för att Ante ville ha mig. (Frisk?!) Den här personen sitter nu å pratar med mig i tel. Jag blir så ställd av situationen (+ att jag är såååå trött) så jag sitter å pratar med idioten, nu i efterhand kan man ju fråga sig varför ja inte bara la på i hans öra.. men det var kul att få skratta lite iaf :P Jag frågade honom om han inte minns att jag hatat honom ett bra tag. Han frågar varför och jag påminner honom med några historier, han skrattar och säger ojdå va det så? jag skrattar oxå för han e såå störd den här snubben. det går inte å göra mkt annat än å skratta åt såna som han! när ja säger att jag har saker å göra frågar han om ja inte ska komma över och ta ett glas vin eller om vi ska festa eller nåt nån dag! Hahahahhahahaha Snubben e sjuuuk! Jag skrattar å säger hejdå... Roligaste samtalet på länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar