lördag 24 januari 2009

Mr. M kom hem till mig på dagen igår (fredag) efter att jag jobbat natten innan och sovit några timmar. Lite konstig atmosfär och stämning vet ej varför. Men efter ett tag blir allt som vanligt igen. Vi har mys som fan och pratar massa. Jag vill vila en 20 min innan jobbet - det blir till och från i ca 2 timmar! Ville verkligen inte gå och jobba! Jag har såå mysigt med honom! Det finns inte en bebis som har lenare hud en denna man! Kämpade i ca en timme med att ta mig upp från sängen, Mr M halvsov fortfarande så jag lät honom stanna medan jag drog iväg till jobbet. Kändes något tugnt att sitta på bussen å veta att världens mysigaste man ligger kvar i min säng å att jag måste jobba hela natten :( Men men, That´s life! På jobbet trött som satan, känns som jag inte får något gjort på hela natten. messar Mr. M å kollar om han e vaken vid 02. - Inget svar Vid 05 får jag svar. Shit han har sovit djupt! Han skulle festa men istället sov han bort hela fredagen. - D va ju synd! Så när jag kommer hem igen så är han hur pigg som helst medan jag är helt slut. Vi har mys och massa skönt sex. (fattar inte hur ja pallade så slut som jag var) Men den här mannen behöver bara ge mig en blick och knappt det så blir jag galen och pigg ;) Han får mig att bryta regler (som egentligen är onödiga) Och får mig att göra saker som jag brukar hata att göra med andra, men som ja älskar att göra med honom... När vi lekt klart och ätit och va vi nu gjort (?) så är klockan redan 15 typ och jag ska åka klockan 17.30! Min lägenhet är verkligen en tidsmaskin! Vi går och lägger oss, jag sover, han tittar på film. Jag får ca 1 ½ timmes sömn innan jag vaknar av att någon skriker i filmen och inser att det inte är någon idé att försöka somna om. :( Dags att åka och jobba i 12 timmar efter 1 timmes sömn och med mörbultad kropp! YEEEEY! :D Lyssnar på Kanye West på vägen, Hans låtar e verkligen 2009! Nu ska jag dricka typ 700 koppar kaffe och jobba hårt så jag får åka hem och sova så fort som möjligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar