lördag 31 januari 2009

Lördag

Jag blir jätte-irriterad på min blog! Helt plötsligt vill den inte visas på vissa datorer! :( Jag hittade en jättehemsk blog igår: www.metrobloggen.se/hivsmittad Man ska inte klaga så jävla mycket egentligen när man tänker efter. Det finns folk som har det faan så mycket värre! Den här jävla "vintern" dödar mig! Jag har varit förkyld till och från sen början av december och känner mig fortfarande inte ordentligt frisk! Shiit va jag längtar tills den här arbetsveckan är slut! Jag vill bara vara ledig just nu! Bara umgås med min boy, mina girls och träffa familjen. Jag älskar verkligen mitt jobb men just den här veckan är jag inte på humör... Och nu har min I-pod dött oxå så då känns livet genast ännu sämre :( Suss å hennes kommentarer: "Bara 18% av Gambias befolkning är fula! d e ju bra odds iaf..." Hahhahahahaha Dom dödar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar