torsdag 22 januari 2009

tidsmaskinens mysterium...

Mr. M kom till mig i söndags. Vi har haft det kul å mys som fan. Men FUCK vad jag är skadad nu! träningsvärk, ont i ben, livmoder, överallt! Hur mycket sex kan man ha på 4 dagar? Svar: MYCKET! Hahahaha å den här mannen är ingen one-minute-man direkt... (tack gud) Akward-moment på väg till jobbet också: Jag och Mr. M kliver på tåget, 1 min efter tåget börjat rulla får jag en hjärtattack, vem kommer gående? Mitt ex! Mitt ex som jag inte träffat på många månader å som jag haft såna problem att komma över! Nu sitter vi där alla 3... Å Mr. M å jag e ju bara "vänner med förmåner" vilket gör allt ännu jobbigare. Man vet inte hur man ska bete sig... Jag har den ena framför mig och den andra brevid mig och känner hur hjärtat försöker bulta ut mina halsmandlar... Då Mr. M sett massa bilder hos mig trodde jag att han visste vem som satt där brevid mig vilket fick det hela att kännas ännu skummare. (fick reda på sen att han inte visste men han kopplade direkt när ja frågade om han inte visste.) Shit vilken jobbig sits!! Mr. M går av efter 2 stationer, jag vet inte hur jag ska säga hejdå, får en puss på kinden. Börjar hinna fundera på att ja känner mig som en Ho när han behandlar mig som om ja inte är mer än en vän offentligt, som om d inte e nån skillnad på mig å nån gammal klasskompis. han behandlar mig som en prinsessa när vi e ensamma eller med folk "som vet" men offentligt är jag "ingen".... Hinner inte tänka mycket på det när ja inser att mitt ex e kvar. pratar lite med honom, undrar (tyst i huvudet) om han vet att jag å Mr. M knullar eller om han tror att vi bara e vänner.. Jag bryr mig inte egentligen men vet att mitt ex har lite svårt för den "ras" Mr M tillhör. Hatar trångsynthet så egentligen borde ja tala om att vi knullar bara för att jävlas. nä fan.. Hjärnan helt snurrig och jag känner mig rätt ledsen. Ledsen över hur Mr M behandlar mig som luft när andra människor är i närheten, ledsen för att mitt ex fortfarande får mig att tänka tillbaks, ledsen för att jag vet inte, bara ledsen rent allmänt... Jag har varit vaken sen 07.00 i morse och jag jobbar inatt! Jag slutar jobbet 05.15 så innan jag kommit hem har jag varit vaken i ett dygn om inte mer, jobbat, haft massa sex, haft akward-moment på tåget, stressat, shit det händer mycket på ett dygn ibland.... PH och Bell e på en spelning ikväll som ja hade velat gå på! Fan va d suger å jobba ibland. :( Nu jobbar jag dessutom 2 helger på raken! D.v.s 3 helger på en månad! Det e fan tragiskt. Men men sånt e livet ibland va ska man säga? "leave us alooone!!!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar