söndag 4 januari 2009

Hos Pappa

Fullt hus här på Heleneberg! Jag, bror, pappa, hans tjej, hennes dotter å mina 2 småsyskon. 2 pratar bara engelska, 2 pratar ingen engelska å vi andra får prata både och å översätta. Mys med familjekänsla och småbarn :D Pappas tjej e jättegullig och hennes dotter också. hennes dotter e dock VÄLDIGT bortskämd och krävande. Jag skäms jättemycket över en sak jag gjorde tidigare, Jag låg och sov i min systers säng, vaknar till av att någon petar på mig, fast jag vaknar inte riktigt utan bara nyper tag i vad jag tror e min 19-årige lillebrors mage, vaknar till ordentligt av att min 5-årige lillebror står och störtbölar och att jag har ett redigt tag i hans kind. Stackars unge, han såg helt skräckslagen ut! Förlåt lille plutt, förlåt! han kommer aldrig komma å väcka mig igen... Pappa säger att jag får betala för barnpsykologen :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar