tisdag 13 januari 2009

Bra början på dagen/kvällen?

Vaknar till ljudet av alarmet kl 19.00 och tänker att " nä fan inte än behöver inte åka förrän kl 21 ju..." Somnar om ställer klockan på 20.00. Drömmer en sjuk dröm om en stad där inte en enda människa är normal, jag har en hund liten som en iller som jag tappar bort, Jag har sex m ett gammalt ex, jag blir jagad av en man som vill döda mig, mannen jagar mig runt i staden och ingen vill hjälpa mig när jag skriker och ber om hjälp! Jag springer tillslut in i någons hus och gömmer mig på deras toalett. Mannen bryter upp dörren och han hugger mig i benet med en stor spetsig sten. Jag vaknat med ett skrik av att jag känner smärta från mitt ben och inser att jag fått sendrag i min vadmuskel! Panikslagen inser jag tillslut att det bara var en dröm. Sträcker mig efter mobilen för att inse att en ny mardöm är påväg... Klockan är 21.08! exakt den tid som bussen avgår! (jag hinner om jag tar nästa buss men vill inte riskera att komma sent till jobbet) Stressar i mig något snabbt och äta, tvättar av mig och röker en cigg fortfarande skrämd av drömmen med den läskiga mannen (och även förvirrad över vart hunden tog vägen och varför alla hamstrar dog..) Bra början? Känns som grov träningsvärk i min ena vad men annars är allt bra igen :) That´s 2009 baby! Hahhaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar