torsdag 8 januari 2009

Jävla förkylning!

Fortfarande sjuk!!! Det e ju helt galet! Jag har legat hemma å inte gjort nåt annat än å vila å sexa i 4 dygn nu å min förkylning VÄGRAR ge upp! :( Helt stört ju. Mr. Martini å Rizzie har hållit mig sällskap dessa 4 dygn. Det har vart himmla mysigt faktiskt. Rizz e sååå söt! Förutom när hon kissar på mitt golv! *suck* Vi har tittat på massa filmer, måste köpa nya nu har sett alla typ... "klart man inte köper en fittpiercing till en 2-åring, den skulle ju växa bort på några månader!" "Var e mina pengar? jag vill ha mina pengar..." "Va e vi för vänner liksom? vi snackar aldrig vi knullar inte, vad ska vi vara vänner för??" "once you go black, you never go back - because you´re not allowed to come home anymore!" Hahahahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar