lördag 10 januari 2009

Flyg vilda fågel, fly du som kan

Hade jag dina vingar, då flög jag min väg och försvann!
Den här världen blir bara sjukare å sjukare i mina ögon... Jag uppmanar alla att besöka http://www.kriminellt.com/ eller http://www.sexbrott.com/ för att se om ni känner till någon av de dömda. Jag tackar gudarna för att dessa sidor har kommit fram. Att de ska behövas är helt sjukt, men det är bra att de här jävlarna hängs ut tycker jag! De "straff" de får av kriminalvården i sverige är löjliga, så att de hängs ut offentligt och förhoppningsvis får lida utöver sitt "straff" tycker jag är underbart! Vill klargöra att jag nu endast pratar om sexförbrytare å inte andra kriminella. Visst finns det andra kriminella som borde hängas ut och få värre straff (sadistiska mördare, kvinnomisshandlare, djurplågare m.fl.) men den värsta sorten är fan de här vidriga djuren! Jag skulle vilja återinföra gamla medeltida straff för den här sortens förbrytare. Tänk dig att åka in till stan och vid en påle står en fastkedjad, smutsig, naken man som dömts för våldtäkt. Och vem som helst får gå förbi å spotta på honom, sparka honom, bränna honom med cigaretter, ja vad du vill! Skulle inte det vara ett bra straff? Jag tror att det skulle minska återfallen inom den sortens brott. Eller varför inte bara kastera de jävlarna? Vad e det för mjäkighet? "det är inte medmänskligt" Är det medmänskligt att förstöra en annan människas liv på det settet de gör??? Sverige är ett mjäkigt jävla land. Hejja Polen! Nä nu ska ja sluta slösa min energi på dessa vidriga varelser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar