torsdag 8 januari 2009

En kvinna hade sammanfattat sitt 2008 i sin blog med hjälp av följande frågor. jag härmade henne för å se vad jag fått ut av förra året:
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, Jag flyttade hemifrån, jag fick en fast tjänst och jag va på festival. 2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag vill inte minnas att jag hade något nyårslöfte... möjligtvis att jag skulle banta eller nåt sånt å isf höll jag det ej! 3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja gud det bara pluppar ut ungar! Har fortfarande inte träffat Camillas bebis *skriva upp på to do-lista* 4. Dog någon som stod dig nära? Nej faktiskt inte som tur är. 5. Vilka länder besökte du? Inga :( 6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? Bra ekonomi och massa kul hela tiden 7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? Då jag flyttade in i min lägenhet! 8. Vad var din största framgång 2008? Att jag (med hjälp av Hörsel) fått en fast tjänst och en lägenhet! 9. Största misstaget? Att jag ofta är för naiv när det gäller killar. Att jag inte tar hand om mig själv bättre och att jag hade sex m en viss person. 10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Förkyld hela december. Annars har det inte vart nån större fara. 11. Bästa köpet? Min I-pod, inte för att den var värd pengarna utan för att jag verkligen behövde den! 12. Vad spenderade du mest pengar på? Cigg, sprit och godis - som vanligt asså... 13. Gjorde någonting dig riktigt glad? När jag fick jobbet och min lägenhet. Känslan på URF & Pride 14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? Single - Natasha Beddingfield Educate them - Diegojah Plötsligt kom tystnaden - Advance patrol Lollipop - Lil Wayne Save room - John Legend Dirty Diana - Michael Jackson
Buck it up - Beenie man
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare för det mesta. 16. Vad önskar du att du gjort mer? Umgåtts med mina vänner ist för å deppa. 17. Vad önskar du att du gjort mindre? Deppa, bråka, tjafsa med ex. 18. Hur tillbringade du julen? Hemma hos föräldrarna med familjen och mormor och morfar. 19. Blev du kär i år? Jag trodde att jag blev kär i G. men det var jag aldrig, Blev däremot smått kär i mig själv under sommaren :D 20. Hur många one night stands? Va e det för fråga? Nä du det e hemligt... 21. Favoritprogram på TV? Desperate housewifes, Efterlyst, vänner 22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Nej. Jag orkar inte hata. 23. Bästa boken du läste i år? Alla böcker av Paulo Coelho!!! Såå underbara böcker. Fortsättningen på snabba cash "aldrig fucka upp" också klockren! 24. Största musikaliska upptäckten? John Legend - Har aldrig riktigt lyssnat tidigare. 25. Något du önskade dig och fick? Sköna upplevelser! Grymt bra sex! En egen lägenhet och ett jobb! 26. Något du önskade dig men inte fick? Äkta kärlek. Massvis med pengar. En ursäkt av Yiyo. 27. Årets bästa film? Inga tårar. Radio 28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Tog några öl i stan med PH, mr. Kusin, hans grabbar, Traktorkött, Loppan och Bror. 29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Massa pengar och inget tjafs med idioter 30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Som alltid- Min egen. 31. Vad fick dig att må bra? Varma ord, Bra vänner, Kul upplevelser, Familjen, min lägenhet och mitt jobb. 32. Vilken kändis var du mest sugen på? Johnny Depp - Alltid! 33. Vem saknade du? Yiyo - i början av året. Farfar - svikare Hörsel - vi går alltid om varandra :( 34. De bästa nya människorna du träffade? Smeergos, Samir, Radim, Mr. M, Jasmina, Mr Kusin, Lammkött, Bloggaren på URF, Mr Moviemaker, med många flera. Älskar att träffa nya människor. Nu när jag svarat på de här frågorna känner jag att 2008 var ett helt okej år trots allt! Men 2009 ska knäcka rejält! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar