måndag 22 december 2008

tidsmaskinen...

Vad hände?? Det var lördag, folk va här vi drack å hade trevligt. Folk drog vidare. Mr M å jag kvar. Lite missförstånd å småtjafs å massa mys. Helt plötsligt inser jag att det är måndag! 2 dagar innan julafton! Stress! Jag har hälften av alla julklappar kvar att köpa, har inte slagit in de jag redan köpt, Ja har inte bestämt va ja ska ha på mig eller tvättat kläder till alla middagar.... Tiden flyger iväg i min lägenhet. speciellt med honom. Ja klagar inte, ja hade säkert stressat iaf. Men den här lägenheten är konstig. för timmarna bara försvinner.. det kan bli farligt i längden. Imorgon blir det stress. Handla alla sista julklapparna, slå in alla paket, städa, diska, fixa kläder... sen hem till mamma, sen blir det julafton. Mormor och morfar kommer Julmys för hela slanten. 25:e blir d middag hos mammas mans föräldrar (såååå tråkigt) efter det blir det TBs. riktigt röjj! 26:e Blir det hem till mormor och morfar å träffa mer släkt. 27:e inga planer ( = Sova!) 28:e - 31:a Jobba! (jobba på nyår suger!) Sen e det här året liksom slut!! Shit vad livet går fort. man måste fan stressa för att hinna med att leva. nu ska jag gå och lägga mig så att jag orkar gå upp tidigt imorgon och stressa. Puss & Kram Tavelram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar