tisdag 16 december 2008

Stackars jag!

Fan vad tråkigt att ligga hemma sjuk!
Speciellt när man bor själv oxå, inte ens sällskap får man.
Dagens I-lands problem: Hittar bara en av mina fluffiga tofflor!! *ledsen*
Jag måste ju hinna handla julklappar och en massa annat, hur ska man hinna det nu då?
fan jag drömde en jätteirriterande dröm. Va skitsur när jag vaknade.
Kommer inte exakt ihåg va den handla om men jag va sur på Jossan , Kim å Mr. M när ja vaknade till. Hahahaha
Sen drömde jag något om att jag hade en flirt med en granne som va skitsnygg.
Lite tråkigt när ja vaknade å insåg att ja bara har gamlingar i min trapp :P
Fan inte konstigt att jag drömt mycket, har fan inte gjort annnat än sovit ju...
Nä nu ska jag gå och sova igen.
Måste se till å bli frisk ju!
Puss puss på denna sjuka värld

2 kommentarer:

  1. Cool blogg!
    Trist att du oxå vart sjuk, jag har oxå vart hemma i flera dagar nu, men som tur va så har jag mitt lilla sambo skrälle som sällskap. =)
    Nu va man tillbaka till det eländiga och vidriga jobbet. =(
    Krya på dig!!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Gulligt av dig.
    Kraaaaam Angy

    SvaraRadera