torsdag 18 december 2008

Pojkvän sökes!

*~Miss Attitude~* Tyckte jag skulle annonsera efter en pojkvän här i min blog med tanke på mitt förra inlägg. Bra idé tyckte jag! Erbjudes: Mindre begagnad men stryktålig. (låter som jag vill ha en kvinnomisshandlare haha) Pålitlig och ärlig. Lite kantstött och baktung. Krävande och sextokig. Får ofta skrattnojjor och festar lite för ofta. Sökes: Vacker, sexig, söt, snygg, het, rolig, gullig, snäll, trevlig, underbar, stark, ärlig, posetiv, fantasifull, orädd, vild, omtänksam, stryktålig, empatisk, givmild, öppensinnad, acceptant, äventyrslysten , galen, barnkär, djurkär, experimentell, välklädd, rik, erfaren man som inte är rädd för alla mina knasiga sidor. Han får heller inte ha problem med att det alltid är jag som har rätt och att jag ALLTID bestämmer vad jag gör och inte gör. det har han inget att säga till om. Han får gärna köra en dyr bil och alltid skjutsa mig när jag behöver. Han MÅSTE komma överens med alla mina vänner och hela min familj. Hans familj måste vara underbar annars får det va! Han ska mata mig med chokladglass och massera min rygg varje söndag. Han ska köpa mig blommor minst en gång i veckan. Han ska ta mig på resor runt världen minst en gång i månaden.
Helst ska han se ut ungefär såhär: Eller såhär: aaa d får räcka resten får jag tala om för honom när vi ses.. Hahahahahahahaa vore sjukt kul å träffa den här mannen.

5 kommentarer:

  1. HAHAHHAHAHA
    Shit vad bra skrivet!!!
    Bra där, hoppsa att nån nappar nu då,.. kanske inte blir så många med tanke på bilderna du la upp... kräsen? du? näääää.... HAHAHAHA

    Du är härlig du!

    SvaraRadera
  2. Hahaha vaddå kräsen? ;)

    Take care

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Du söker alltså en 08 från innerstan, om man nu bortser från utseendet. :)

    SvaraRadera
  5. Haha jag vet inte om det finns såna i innerstan men om du känner någon kan du ju be honom höra av sig :P

    SvaraRadera