tisdag 17 februari 2009

Killar asså!

Va e det här? Varför kan man inte ha killkompisar å va snäll å trevlig mot killar utan att de får för sig grejjer??? Nu e en viss snubbe helt plötsligt kär i mig! Hur kan han påstå sig va kär i mig? han känner inte ens mig!!! ÅÅh va trött jag blir.. Det är väl kul å va omtyckt men vafan ja pallar inte med att ha nån efter mig på det sättet. Jag vill inte såra någon men jag har lätt för att bli elak om de inte fattar vinken.. Jaja han vet vad jag känner kan inte göra mer än så...

3 kommentarer:

  1. Oj vad länge sen jag kunde komma in på din blogg!!! Det va jätte krångel förut!!

    Kan inte du hjälpa mig genom att svara på frågan inne i min blogg snälla!?

    Kram och härligt att kunna se dig igen. =)

    SvaraRadera
  2. hihi glömde länken till frågan:
    http://dkqa.blogspot.com/2009/02/efterlyser-svar.html

    SvaraRadera
  3. Åh jag hade försvunnit från din blogg sida.. alltså att jag följer din blogg, men nu är jag där igen. =)

    Ja du.. killar är lite korkade, dom saknar IQ och därför tror dom att man är kär så fort man är snäll.. fattar inte..

    Men lycka till tjejen!
    Kram

    SvaraRadera