tisdag 17 februari 2009

Kick off 2009

Kick off med jobbet! Vaknar 16.00 på lördagen, åker till jobbet - jobbar 12 timmar. Slutar 07.00 går upp och vilar hos Suzie. kl 09.00 avgår bussen till hemlig destination och jag har fortfarande inte sovit en blund! Vi kommer fram en timme senare till Lejondals slott. Ett jättefint ställe! Vi börjar med att installera oss på våra rum. Jag delar med Suzie. Efter det är det konferens. Massa genomgångar, grupparbeten och planering. (precis vad man känner för när man är som tröttast, men det var intressant) Till lunch får vi kalvkött å rödlöksmarmelad och nånting mer. väldigt gott men mitt minne är inte det bästa när jag är trött. efter det ännu mer arbete. När klockan är ca 15.30 börjar min hjärna svika mig och jag förstår inte längre vad människor säger så jag går och vilar ca 1,5 timmar. Vaknar och börjar göra mig i ordning för middagen. Har inte ätit något sedan lunch och startar med fördrink (3 stycken) Middagen är 5 rätters och det betyder ju då massa vin och väldigt lite mat... inte det smartaste när man inte sovit... Jätte god mat var det iaf! Fösta rätten: (tuggan) En sked med mini löjromstoast. - supergod Andra rätten: (5 tuggor) Pumpasoppa med canniloni med tryffel och pilgrimsmussla och någon puré - helt okej Huvudrätten: Piggvar med smålökar, hummersås, nån kål och något liknande. Väldigt gott det också! Fjärde rätten: (4 tuggor) 2 sorters ostar och 2 olika brödbitar - ena osten luktade illa men smakade gott den andra smakade som den luktade typ ;) Desserten: Äppelsufflé, Nån äppelgrej med nån glass, Chokladtryffel och något mer. - Suuupergott! Efter den underbara maten var det massa kaffe som gällde så man inte skulle somna av allt vin. efter kaffet var det baren som gällde!

Sen ska jag nog inte uppdattera mer ifall nån från jobbet skulle läsa... :P

nä d gick rätt städat till faktiskt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar