fredag 31 juli 2009

Om jag släpper tanken på att träffa andra för att jag känner att jag är nöjd med det jag redan har... Kan då inte du göra samma sak? Kan du bestämma dig för om du vill vara med mig och bara mig eller om du fortfarande letar efter något annat.... För om du letar efter något annat så får du leta vidare själv. För ja vill inte va nåt jävla nån jävla torr ostbit som får duga sålänge tills något bättre dyker upp... Det fungerar inte så... Jag är värd Mycket, mycket mer än så. Jag tycker om dig jättemycket och jag tror att vi skulle kunna ha det underbart ihop om vi bara redde ut alla begrepp och lärde känna varandra på riktigt. Men jag vet också att om du inte kan visa mig vad jag betyder för dig och hur du känner så kommer ha så svårt att lita på dig att situationen säkert kommer bli ohållbar tillslut.. Om du tycker om mig, Varför snackar du om mig som nån liten bitch som du bara knullar när du har lust och som vem som helst? Så pratar inte jag om folk jag tycker om.... Så antingen tycker du inte om mig på riktigt och väntar bara på att nåt bättre ska komma din väg eller så fattar du inte hur det känns för mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar