måndag 2 mars 2009

Fuck it!

Man behöver inte ha ett förhållande, å va tillsammans för att det ska bli "drama", finnas massa bråk och onödigt tjafs.... Sålänge det finns känslor inblandat så finns det problem, så e det bara... det största problemet är att jag har såååå jävla svårt för att säga vad jag tycker face to face eller i tel, jag blir helt stum och sen skriver jag vad jag känner i SMS eller för mig själv. VARFÖR??? vad hjälper det liksom? Jag är en person som för det mesta säger rakt ut vad jag tycker och tänker och inte skäms för mycket, men när en kille får mig att må dåligt har jag skitsvårt att säga det till honom! Paradoxalt ju. Och varför måsta jag haka upp mig så jävligt på saker? varför kan jag inte bara släppa å gå vidare? Vi hade det jättebra, men nu känns allt plötsligt förstört. Det borde inte vara förstört för en sån här grej, men det känns som att det är det tyvärr. Problemet är att jag tycker om honom så himla mycket! :( Faan va jag hatar känslor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar